StoryOfFeddPower

torsdag 27 februari 2014

Yoo! Detta inlägg tillägnar jag min älskade pappa som fyller år idag! Tror det är 27 han fyller! Började dagen med att fixa lite på cykeln, bytte till 44kuggars framdrev och lite annat smått. Sen drog vi iväg och körde nedförsprinter. Kändes gott med ett lite mindre framdrev och spinnet sitter där det ska! Sen var vi och fixade på banan in för helgens tävling. Dra linjer och padda;) sen hem och käka och tillbaka till banan igen. Under träningen la vi mycket fokus på tredje och sista sträckan där vi jobbade på att hitta olika spårval till helgen och olika sett att ta sträckorna på. Efter det blev det starter. De börjar sitta nu över min stora förvåningen ;) har länge kunnat göra en riktigt bra start men en av typ hundra. Idag drog jag till tolv riktigt bra starter av femton! Så helt okej utveckling! Börjar få koll på hur allt skall göras och hur jag ska stå, så det känns super! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar