StoryOfFeddPower

onsdag 26 februari 2014

Godkväll! Har regnat här idag å varit kallt! Typ 3grader å regn... Min tränare Guilhem frågade idag ifall det kändes som hemma. Haha vad skall man svara på den frågan? Jag svara ja alltid, med glimten i ögat ;) Har tränat på bra idag ändå. Började med gym imorse. Körde en bänkpress liknade maskin idag för att kunna belasta bröstmusklerna mer utan att överanstränga min hand och lillfinger. Körde på 100kg i alla seten så det kändes väldigt bra och hade inte det minsta ont efteråt, så tummen upp (y). Drog sen vidare och käka lunch och handla mat. På eftermiddagen så körde jag bana själv med Guilhem. Började med lite teknik på de två sista sträckorna och la resten av tiden på mina starter. Vi kom fram till att vi hade gjort stora framsteg på den lilla tid jag har varit här nu. Så det känns jättebra att jag har ett par veckor kvar här nere så vi kan jobba ännu mer med starten! Nu håller jag tummarna för att solen skiner imon när jag vaknar ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar