StoryOfFeddPower

söndag 2 mars 2014

Yoo! Ber om ursäkt att det inte kommit något inlägg här i helgen.... Wifit här började krångla på fredagsmorgonen och sen var det ju tävling på lördag och direkt efter satte vi oss i minibussarna och åkte iväg till Paris. Efter tio minuter ute på motorvägen exploderar ledarbilens vänstra framdäck. Var bara fälgen kvar när vi fått av bilen från vägen. Fick bytt däcket och fortsatte resan mot Paris. Kom fram kl 02.00. Sen upp kl 07.50 idag för att vara på banan kl 09.00. Var en riktigt cool bana. Det är en SX banan som ligger under tack men utan väggar. Kanske inte det smartaste när banan ligger på ett blåsigt ställe ;) Fick hoppat allt på banan utan problem och kört mycket starter uppe ifrån stora kullen. Så allt kändes jättebra ;) tyvärr inga bilder eller film ifrån banan. Hade inte tid att be någon filma eller fota åt mig då jag tyckte det var bättre att ta vara på tiden på banan ;) blev 5tim träning.
Går dagens tävling gick hyfsat kom 5, 5, 5 i kvalet och inte vidare till semin. Hade inte precis förväntat mig något otroligt bra resultat då det var mindre än två veckor sen jag börja cykla igen ;) Men det känns bra att se att mina starter är bättre och att vi ser vad som inte hängt med i utvecklingen så vi kan lägga mer fokus på det nu innan säsongen drar igång på riktigt ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar