StoryOfFeddPower

fredag 15 november 2013

Hård vecka!

Yoo! Kom ju hem ifrån Frankrike i söndagskväll å sen dess har det varit fullt upp! Har jobbat fyra dagar mån-tors. Jobbat bara utomhus och i Onsdags var jag ute på styrsö å jobbade för Victorias pappa å bar tegel! Sjukt jobbigt! Träningen har flytigt på bra, dock lite jobbigare här i Sverige efter en vecka i Frankrike! Men sålänge det inte snöare så får man vara glad. Har nu i veckan varit tvungen att grymma på kvällen och det är ju inte dåligt med nötter på gymmet runt kl 18 på dagarna. Knökfullt och folk som stöter i en när man kör med frivikter! Nog det jag stör mig mest på! Jaja var ute på en lvg runda med Simon i morse vid kl 8.00. Mot Lindome sen vidare mot Mönlycke därefter sportson i järnbrott där jag lämnade av Simon sen var det bara banvallen hem. Imon så blir det ett pass på banan vid kl 11 innan det blir helg å vila för mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar