StoryOfFeddPower

fredag 8 november 2013

Dag 6 Frankrike

Yoo! Sista dagen här nere är nu slut... Tråkigt... Men har med mig väldigt mycket saker kring mina stater nu och 100st filmade med en positiv å negativ kommentar nedskriven till varje start. Idag så har det varit fyra stycken pass. Tre på banan i Mours och ett på Guilhems nybyggda gym här i Romans. Började med gym imorse kl 10 körde samma som tidigare i veckan fast lite hårdare och tyngre! Därefter en snabb lunch och vidare till banan där vi körde teknik å PRO-section, den stora utmaningen var att klara hela första sträckan på bakhjulet tre gånger på rad! Lyckades med detta sista varvet! ;) första delen av sträckan är väldigt lätt med två mindre dubblar men sista hoppet är en jobbig en! Stor, vass och hög dubbel! Sen var det till hotellet för lite mellanmål och tillbaka till banan för att köra ett start pass med bara Guilhem och pappa. Där vi då körde runt 40 stater och hade en bra dialog om varje start! Sista passet var med elit gruppen. Först var det kondition sen teknik på tredje sträckan å därefter stater. Fick till veckans bästa stater nu under sista passet, kan nog till och med säga att det var säsongens bästa stater också! Så nu har jag det mesta under kontroll tills nästa gång jag kommer ner hit! Ser redan fram emot nästa träningsläger här! Men skall bli även skönt att komma hem å få träffa min söta lilla tjej som har väntat på mig i 10 dagar samt till min snälla bror som lätt pappa följa med hit! :)

Veckan slutade med 22timmar och 15 min träning (måndag-fredag) + 4timmar under söndagen. Totalt 26timmar å 15 minuter träning är helt okej för ett läger här nere, nu har jag nog träningsvärk i någon vecka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar