StoryOfFeddPower

söndag 17 november 2013

Finfin dag!

Yoo! Varit en fin dag här hemma idag, började med att cykla hemifrån Victoria för att byta cykel ifrån bmxen till 26". Vidare ut i skogen här hemma och möta upp, fabian, keith, Patrik och simon. Hade bestämt tidigare i veckan att vi skulle ha en liten byggdag idag. Så jag å simon hittade två nya spår nedför som var mycket tekniska. Simon kraschade in i ett träd i första försöket samt jag gick framlänges i det brantaste partiet, haha men jag kom ner en gång och keith satte den på första försöket efter att vi finslipat lite. Var ute i ca 4 timmar. Riktigt skoj å hänga med gänget ute i skogen en heldag. Dagen för mig slutade i en sönder trampad XT bakväxel. Men lika nöjd ändå med denna fina novemberdag:)
Nu på kvällen så har vi varit å ätit på en restaurang vid namn tvåkanten inne i Göteborg. För att fira min farmors 70årsdag. Tog deras klassiska meny. Löjrom tillförrätt, oxfilé med smaskig potatis till och cremebrule till efterrätt ! Riktigt gott å kan rekommenderas till er! Dock tog jag dubbel huvudrätt eftersom jag alltid tycker det är för lite mat på en restaurang ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar