StoryOfFeddPower

torsdag 7 november 2013

Dag 5 Frankrike

Yoo! Har varit riktigt gött väder här idag! Inte ett moln på himlen och 21grader i skuggan! Var för varmt inne idag under dagen så satt ute på terassen på hotellet å passade på att njuta av värmen i en timme;) träningen har gått riktigt bra idag. 3st pass på banan. Ett mer tekniskt träningspass på morgonen. Där pappa filmade mig på de olika sträckorna. Satt sen en timme å studerade och hade lite kommentarer av de andra cyklisterna. Därefter lunch å ett sprintpass på banan och pro-section i grupp. Riktigt skönt pass med Remy, Loris och Simon. De tre som jag tränat mest med här nere denna resan. Riktigt schyssta och trevliga å speciellt duktiga cyklister, bra för motivationen! Sista passet var det bara fokus på staterna. Började en timme innan med Guilhem. Då vi bara körde stater å filmade varje och analyserade efter varje. Samt som Guilhem hela tiden pushade mig för att utveckla mitt wavemoment som han kallar det. Sen bestod passet av närkontaktsövningar och ännu mera stater. Nu efter dagen är min rygg helt slut, men jag har fått en bättre och stabilare start och ännu mera tips om hur jag skall tänka!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar