StoryOfFeddPower

fredag 15 mars 2013

Tjoho!
Nu är det jag som har tagit över Fredriks blogg! I alla fall för idag, för i morgon är lilla Fredrik tillbaka igen! Just nu är vi hemma hos mig och lyssnar på Håkan Hellströms nya låt. Den är bra tycker jag, trots att början är väldigt likt en av the killers låtar. Men håkan är bra! Grymt bra! Annars så har vi bara myst och tagit det lugnt efter att vi åt en god middag förut- spagetti med köttfärsås. Det är gott det!   Vi var även och gymmade efter skolan. Slutade tidigare idag så det var skönt att vi tränade tidigt idag då det är fredag och allt. Snart är det lov också, känner att jag behöver det efter massa plugg i skolan. 

Jag är inget vidare på att blogga. Tur att jag inte har en egen blogg, hahah. Bäst att låta Fredrik sköta det här själv ;)
Puss på dig sötis! <3 nbsp="" p="">

PS. Dagens Outfit: Tröja: Nike långarmad storlek XL, Shorts: Adidas svarta storlek L, Klocka: Polar, Vax: Plus 46 extream, Ögon: Världens finaste :)   



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar