StoryOfFeddPower

onsdag 13 mars 2013

Jobb dag!

Yoo!

Tränat, skola, pluggat och jobbat som jag skrev igår! Riktigt skön dag.
Började med ett gympass på morgonen med Victoria! Gick upp kvart i 6 var på gymmet fem över 7. Därefter blev det frukost nummer 2 och vidare till skolan för 45 min lektion. Samhällskunskap satt mest och gjorde ingenting då fröken hade betygssamtal med alla. Sedan skynda sig iväg till jobbet, riktigt trevligt idag på jobbet igen! Var mestadels i verkstaden och byggde ihop nya cyklar och serva gamla med ;) skoj som alltid! Sen nu efter jag kommit hem så har jag ätit hemma panerade fisk med potatis! gott var det! Nu pluggar jag fysik, har fysik B kursprov nästa fredag. Nog största provet jag kommer ha i vår så gäller att vara förbered!

Nä nu blir det nog att plugga vidare och sen lägga sig tidigt igen och få en god sömn, ha det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar