StoryOfFeddPower

tisdag 12 mars 2013

jadå två dagar i rad!

Ja fan!
bloggat två dagar i rad nu då! känns bra att få skriva av sig lite!

Dagen till ära har bjudit på skola, plugg, träning och fira min lilla sötnos Victoria som fyllde 19 idag! Grattis till dig igen!<3 p="">Träningen på schemat var teknik på banan idag, gick bra för min del hade bra flyt och kände mig riktigt pigg och snabb i benen och på mina nya Crupi Rhyhtmen 180mm vevar från Bmxspecilaisten så kunde de inte bli bättre ;) Tyvärr så började det snöa under tiden vi var på banan och det snöar fortfarande ute... hoppas det smälter bort undermorgondagen.

Gymmade även i skolan med min boddy Brigeman, körde lite bänk och bål övningar, inget man kan få för mycket av. satte även nytt PB i bänk 100kg utan svank, gött att nå den gränsen nu;)
Pluggade även rättskunskap efter skolan innan banan hemma hos Victoria.

Imon blir det även jobb efter skolan! skall bli riktigt kul! inget går upp emot en dag på Sportson Kungsbacka! Stormtrivs där som jag skrev igår!!! ;)

Nä nu blir det nog att plugga lite fysik och sen lägga sig har ett tidigt gympass imon! ha det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar