StoryOfFeddPower

måndag 11 mars 2013

Då börjar vi om

Japp!

Nu var det ett tag sen jag skrev här, men nu tänkte jag komma igång med lite bloggande igen. Har inte orkat och haft mycket att göra hela tiden så har blivit att jag glömt av den här bloggen men nu så!

Som sagt mycket har hänt både runt och med mig, jag har tagit ett kliv närmare vuxen världen och jobbar timme hos sportson i Kungsbacka, riktigt trevligt och trevligt gäng som jobbar där och jag stormtrivs;) Även haft mycket problem med familjen men nu börjar det reda ut sig (är nog största orsaken till att jag inte skrivit här), sen dog även min älskade morfar i somras... Men som de flesta vet så har jag en helt underbar flickvän (Victoria) som har tagit hand om mig under året:)<3 p="">
Jag har även kommit i kontakt med en ny sjukgymnast som jag är hos varannan vecka och får genomgående massage och behandling hos, börjar känna att kroppen börjar komma i balans igen! Har även som många redan vet kommit i kontakt med Guilhem Caprili nere i Frankrike som jag tränar för nu. Har gjort det sen i somras och trivs jätte bra med sättet vi jobbar på och känner verkligen utveckling vecka för vecka! Har även varit nere hos honom två veckor med Victoria, vecka 44 och vecka 7 har varit riktigt bra båda gångerna och vi skall nere dit igen vecka 14 men då även med resterande av Edge teamet, ser verkligen fram emot detta!
Och som även de flesta vet så har jag även signat upp med edgebmxperformanceteam i år igen. Gillar verkligen detta team, upplägget och människorna i och kring :)

Det är typ allt som hänt sen sist jag skrev här, fyllde även år i lördags och det firades med middag hemma hos mig med victoria, fabian, britta och min bror och pappa riktigt trevligt och tack för de fina presenterna!

Nu räcker det för idag! skall försöka att inte glöma av att skriva här imon igen ha det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar