StoryOfFeddPower

fredag 20 april 2012

Tja!

Fredag nu igen då fett najs! Hade prov idag och det gick väll sådär, var inte såna frågor som jag hade pluggat mest på som kom så det var lite surt... men men ;)

Efter skolan så var det gym träning med teamet i Lerum körde ett crossfit pass (ben) fy fan vad jobbigt trodde jag skulle dö innan jag ens börjat... haha ;) Imon får jag se vad som händer, vet bara att vi skall fira en kompis till mig och Victoria som fyller 18 på kvällen så får se vad som dagen bjuder mera på, antagligen någon cykling ;)

Skall även säga att jag och några ifrån teamet kommer efter Svenska cupen i malmö nästa vecka åka till Frankrike för att träna lite SX på en banan som heter Lumbers i norra Frankrike för att sen åka ner till Orleans i Frankrike för de två avslutande deltävlingarna i EM serien, kommer bli en najs vecka ;)

Nä nu skall jag slappa lite till och sen chila i sängs ha det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar