StoryOfFeddPower

torsdag 19 april 2012

Yoo!

Har haft studiedag idag så har varit hemma hos victoria först å slappat sen in till kba och sen vidare till banan för träning med klubben nu ikväll;) ganska naks dag faktiskt varit lite halvdant väder med molnigt men varmt å lite blåsigt;) ganska grov sidovind på banan fakitks!!!

Nu ikväll har jag även plockat ihop min formula hoj sen förra säsongen som jag skall ha som lek cykel i år och som reserv i fall något skulle hända eller bara låna ut ifall någo´n vi känner skulle vilja börja cykla ;)
Har även satt ihop min gamla koxx som man kan få köpa för 1000kr och då får man med ram+bomshell gaffel+ s&m styre+ sinz stem och såklart styrlager;) riktigt bra köp tycker jag själv då bara ram+gaffel kostar 7500kr nytt;)

Men nu skall jag sova har skola imon igen..... :( ha det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar