StoryOfFeddPower

måndag 23 april 2012

Yoo!

Har haft fullt upp i Helgen, har firat en kompis 18års dag tsm med victoria, varit på banan och tränat med pappa som arbetsgivare.... inget kul... ;) sen varit på dirten med fabian, filip och busck, har även varit hos min granne och hjälpt till och fixat hemma och pluggat..... typ allt i helgen i korthet;) just det har cpat upp knät och byggt cyklar i helgen också, byggt ihop min formula cykel jag hade senast förra säsongen, ska ha den som lek/dirt cykel i år så fick prövat den också i går och vad den var skön! ;)

Min broder var också med i lördags på banan å filmade lite starter och fullvarv och tog lite kort, lägger ut lite av dem här under veckan tror jag ;)

Skall återgå till mitt skolarbete nu ha det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar