StoryOfFeddPower

måndag 6 februari 2012

Yoo !

Så grym jag är på att hålla saker som jag säger om denna blogg..... pinsamt...
Men har liksom glömt av den så fort igen, men nu kom jag ihåg den.

Hade över helgen ett arbete inom UF kursen som var lite löjligt dåligt gjort, frågor utan frågetecken frågor som bara innehöll ett ord utan att förklara vad man skulle svara på och som pricken över i t så var det tre olika pdf filer man skulle arbeta med och det nämndes inte en enda gång vilket fil man skulle kolla på och efter som att alla filer hade lika många sidor så funkade inte med att säga förbättra bilden på sidan 4 när alla tre filer hade lika många bilder på sidan 4.... haha som sagt ett luddigt skolarbete;)

Vad mer som har varit lite aktuellt nu i helgen är att jag har fått en del nya tränings kläder och ett par mjukisbyxor som jag har bott i de senaste tre dagarna haha till och med skönare än mina tights, trodde inte detta var möjligt men det var det ;)

Men nu ska jag sova ska upp tidigt imon för ett gym pass! ha det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar