StoryOfFeddPower

fredag 3 februari 2012

yoo!

Glömmer ju bort att skriva här hela tiden-.-"
Var i Belgien för någon vecka sen och det gick ingen vidare direkt hade lite oflyt på banan och allmänt lite små problem, men vet var mina brister sitter nu och jag kände även att jag utvecklas en del sen senaste EM helgen jag var med på ;)

Under tiden som vi var i Belgien så kom det snö hemma och har nu legat sen dess och inte kunnat cykla på banan eller dirten...... och nu den här veckan så har det varit för jävla kallt, var minus 14 igår kväll när jag skulle köra mina sprinter.... underbart!!! haha ;)

ska försöka skriva här lite oftare nu ska försöka varje dag eller i allafall fem inlägg i veckan;)
Men nu ska jag lira lite mx vs atv och sen äta och sedan bege mig till min käre kompis fabio för mera mx vs atv ;) ha det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar