StoryOfFeddPower

tisdag 7 februari 2012

Hej mina kära små vänner!

Idag så har jag varit på gymmet jätte tidigt och kört ben och där efter duschat och efter det ätit frukost på gymmet som de böjd på! kan en dag starta bättre än så!? antagligen inte;) haha.
Tyvärr så hade jag skola idag först engelska och sen trodde vi att vi inte skulle ha någon matte eller fysik för att läraren hade tappat rösten men icke sa nicke vi hade vikarie och imon också..... kunde ha blivit en grym dag annars;)

Men har fått ännu lite mer träningskläder idag ifrån pappas kompis som har ett gammalt lager av Adidas och lotto kläder från en tid då han varit sponsrade utav dessa inom tennis, och glömt av att han haft ett par uppsättningar han inte använt, så nu har jag lite nya tennis kläder ;)

har även varit ute och kört lite manuals idag i kylan, börjar bli kung på det nu, speciellt att bromsa och glida över isen på bakhjulet och sen fortsätta manualen haha det kallas vinter skills! ;)

Ne nu ska jag skriva lite på en Fysik Labb... ha det!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar