StoryOfFeddPower

söndag 6 juni 2010

6 juni

HalloHallo!

Var några dagar sen jag skrev här sist nu. Har haft fullt upp varje dag så har inte hunnit skriva något:P

Kommer inte ihåg vad jag gjorde i Torsdags, men hade fullt upp i alla fall:P
I fredags så var det först skola, sen drog jag och fabian till banan och cykla där ett tag, sen drog vi hem byte om och åt middag hos fabian och sen cyklade vi bort till Sophiie som tog studenten samma dag. Vi var där ett tag några timmar, sen skulle sophiie och Christoffer (sophiies kille) vidare in till stan och fira. så då passade jag och fabian på att cykla hem;)

Igår så började vi med att dra upp till sand dirten, körde bara på mitten linjen för vi orkade inte fixa höger också:P Efter två timmar drog vi bort till nordanskog och körde lite DH (down hill). vi tröttna efter en timme så vi drog vidare bort till den nya dirten och kollade hur den såg ut. Hade vuxit en massa gräs över allt så vi ska fixa till det nån dag snart så det är körbart;)
Runt 17.oo tiden åkte jag, fabian och min bror in till göteborg för att äta middag med farbror Mats och hans fru Agnes och sen gick vi på Green DayUllievi;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar