StoryOfFeddPower

måndag 14 juni 2010

14 juni

Tjenatjena!!

Haha jag är verkligen sämst på att skriva här nu:P Har alltid något roligare för mig än att skriva vad som har hänt här;)
Jaja Jag gick ut nian i torsdag, sista året av grundskolan avklarat! sjukt skönt! Fick även bättre betyg än vad jag hade hoppas på:) höjde mig i slöjd och fysik till mvg där så jag fick totalt 24o poäng;)

Sen nu i helgen har jag varit uppe i märsta utan för stockholm och tävlat. Svenska cupen 3&4, vann båda dagarna den här gången med, var bara 6 stycken med i min klass nu i helgen så det var segt.... Menmen Hoppas att det blir flera till SM nu i sommar;)

Sitter här hemma nu och ska snart ut och börja bygga på en liten pumpbana utanför mig med fabbe, Kommer bli najs ser det utsom ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar