StoryOfFeddPower

onsdag 2 juni 2010

2 juni

tjatja!

Hann inte skriva något igår, var fullt upp hela dagen typ.. eller i alla fall nästan;)
Började med skola gjorde inget vettigt i skolan överhuvudtaget. Sen var det att skynda hem och skriva på ett so arbete, Sen cykla ner till banan och och cykla göteborgsscupens första deltävling;)
Körde i klassen 14-16 år så var inget större motstånd för mig menmen^^ vann i alla fall alla mina race på ett bra sätt:p Sen åkte jag hem och skrev klart arbetet.

Idag då hade jag sovmorgon till klockan 10, då vi började dagen med att kolla på film på so:n sen elevensval där vi satt ute och spelade kort och sen mentorstid. Helt onödigt dag enligt mig menmen sommaren är snart här ändå och då slipper man skolan;)
Sen efter skolan åkte jag och Victoria och gymmade:p Kom hem för en halvtimme sen typ och nu sitter jag och väntar på att maten ska bli klar:P

Nu har även mitt fjärde heat ifrån söndagen kommit ut på youtube.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar