StoryOfFeddPower

onsdag 19 mars 2014

Yoo! Tillbaka till verkligheten idag.... Var tungt att gå upp imorse å höra hur regnet smätter mot fönstret... Men upp kom jag iväg till jobbet. Var skönt att vara tillbaka där igen. Det fanns hur mycket att göra somhelst så super skoj! ;)
Resan igår var jobbig! Ett av tågen var 50min sent och sen blev det 20min mer sent innan jag kom fram till flygplatsen, där blev det väldigt stressigt kom in precis så jag hann köpa en godispåse och gå  på planet. Väl på planet så säger piloten att vi kommer bli kvar här i Lyon ett tag. Först 1-2tim sen säger de att vi i te kommer få lyfta innan kl 21.10 och sen 1tim och 20 min efter utsatt start så lyfter vi ändå. Kommer till München 5min efter min bording till nästa flyg börjat. De som varit på Münchens flygplats vet att de har bussar till alla de mindre flygen och det tar lite extra tid att komma till terminalen. Springer till gaten kommer dit 5min innan planet skall lyfta. Som tur var var det andra plan som varit sena med så de hämtade oss med en buss. Hann med planet och vi landade i tid på Landvetter dock var min cykel kvar i München som vanligt.... Har fått cykeln idag och imon kväll efter jobbet blir det premiär för mig att cykla på banan här hemma ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar