StoryOfFeddPower

lördag 15 mars 2014

Yoo! Som jag skrev igår så åkte vi (Simba, Romain och Franky) skidor idag, dock på ett annat ställe vad jag skrev igår pga dåligt väder. Vi åkte istället till ett litet ställe vid namn Col de Rousset, kan ha varit 20-30 nedfarter å ett tiotal liftar. Dock var det väldigt varmt och väldigt blöt och tung snö! Hade fått låna ett par skidor, pjäxor och stavar av Simon. Har inte åkt skidor på två eller tre år tror jag så efter två åk så började jag få tillbaka känslan för det;) Vi åkte i 6 timmar, 11-17 å 10-15 grader å sol så var hur gött somhelst dock lite för lätt åkt för mig, gick inte heller att ta sig ut utanför pisten heller var helt omöjligt att få till några sköna svängar i den blöta snön ;) Hittade tillslut en liten bana i skogen med massa hopp å kurvor i som vi tävlade mot varandra i istället ;) så helt okej skiddag ändå ;) Tyvärr inga bilder orkar inte släpa runt på ipaden i backen och telefonen får jag ju inte över bilderna ifrån.... ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar