StoryOfFeddPower

måndag 18 mars 2013

ont om tid!

Yoo!

Hann i inte skriva något här igår då tiden bara försvann.... Har nu jobbat lördag, söndag och idag riktigt skoj och trevligt! Börjar även bli lite mer livat i butiken nu när många börjar plocka fram cyklarna där hemma.
Byggde lite hybrider idag och lite mtber, fina cyklar;)
pluggat en heldel fysik med har jag gjort både igår och idag! börjar få koll på det mesta nu så det börjar kännas som att jag sitter i en behaglig sits nu!

Förövrigt så flyter livet på. Har börjat räkna ner dagarna tills vi åker till Frankrike med teamet på långfredagen! Skall bli så riktigt riktigt skönt att slippa allt kallt väder å köra första tävlingen för säsongen och min första tävling som elit cyklist utanför Sverige! Är sjukt taggad och känner att jag har chans att visa att jag har utvecklas som cyklist under vintern för både min tränare och min andra tränare (pappa)!

Nä nu får jag återgå till fysik pluggandet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar