StoryOfFeddPower

lördag 5 maj 2012

Yoo!

Dagen har bjudit på en ända lång väntan, Började med att gå upp runt halv 10 för att göra frukost, gröt och egg bra start på dagen, sen lite chill på rummet för att sen bege oss till banan och team tältet. (fått lära mig att cykla på riktigt rollers idag med) kollade på Andreas B när han körde sin 1/8 final och 1/4 final då han olyckligt åkte ur tävlingen där när han lätt hade haft top 5 placering idagens tävling.... Jag tycker du är bra ändå Andreas!

Sen skulle våran träning dra igång vid 14.25 så värmde upp och så sen flyttades den fram en timme och sen en timme igen och sen en timme igen typ. De skulle lägga mattor i kurvorna pga inget grepp i kurvorna och sen började träningen den gick bra för mig hade bra starter och bra första sträckor och allt funkade fint, sen började grinden krångla så alla cyklister sprang ut på banan och buade och hoppade på startkullen;)

men de fick inordning på starten och de kunde fortsätta tävlingen.
Jag fick ett ganska svårt heat som vanligt men jag körde betydligt bättre idag än senast i Italien fast inte resultatet säger det men jag var mycket mer på idag tog för mig mycket mer med andra ord köttade jag på mer idag som jag kan än vad jag tidigare visat så det känns bra, dock slarvade jag bort en 3 plats i sista heatet men det är sån racingen är. bara att tagga om tills imon och hoppas på att det inte är försenat imon som idag också;)

Blir snart käk här på rummet så, skall försöka skriva här imon med efter tävlingen vet ej om vi kommer stanna på ett ställe med Internet bara men annars kommer det senare;) ha det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar