StoryOfFeddPower

onsdag 15 februari 2012

Yoo!

Dagen bjöd på intervaller och sprinter och lite data spel och gym;)
Skulle ha tränat i en inomhus hall med klubben idag men det var tydligen inget pga lov så det blev åka till gymmet istället, brukar inte vara där så sent på vardagskvällar och jag förstår varför, har helt packat utav folk.... typ köer över allt..... men fick kört allt jag ville tillslut! ;)
Dagen bjöd även på grymt väder lite blåsigt bara men 5 plus i skuggan så det var helt okej;) tyvärr ska det snöa imon igen.....

Är en bild ifrån dagens intervall plats, i mitt fina cykelverkstad/tennis place;) tavlan som hänger på bilden är en bild utav den förra kungen som mammas farmor spelade tennis med ett antal gånger, så den har sitt lilla värde för en tennis familj som min;) var allt för mig idag ha det!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar