StoryOfFeddPower

onsdag 15 februari 2012

God fömiddag!

Var som sagt hemma hos fabian med filip och britta igår på kvällen för att säga hejdå åt lilla filip pojken som flyger till uci idag;) var en mycket trevlig kväll med cykel film, saft och alfapet;)

Sen igår väckte mamma mig på morgonen och säger att det har snöat 5cm under natten och jag får den där känslan när hela dagen är förstörd typ.... men jag samlade mod under frukosten och tog med mig en skyffel och cykeln och skottade upp en sträcka så jag kunde köra mina sprinter;)
såg utsåhär^^
Sen var det iväg till kba för att gymma kolla på glasögon och sen riskettan..... ;)

Det var går dagen och det kommer en update ikväll på hur denna dagen, den ser ut att bjuda på lite sprinter och intervaller ;) ha det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar