StoryOfFeddPower

tisdag 8 mars 2011

Yoo!
Tisdagar är de segaste dagarna i veckan... går i skolan till 16.15 men idag slutade vi 16.30... sen har vi tre lektioner innan lunchen som är 12.45... sen har vi bara jobbiga lektioner som, Svenska, Kemi, Fysik, Matte å idrott.... fast idrott är skoj men inte efter 7t timmar i skolan... ;) menmen bara att gilla läget ;)

På bussen hem ifrån skolan så träffa jag filip pojken, han hade fått nästa alla sina nya delar till sin nya cykel för iår så vi prata lite om det sen bestämde vi oss för att köra ett sprint pass senare ikväll. Kom hem typ 17.30 åt lite snabbt sen vila i 20 min sen ut på en löprunda, inte precis min bästa tid men ganska bra eftersom att vara första gången efter varit sjuk;) Sen hem igen å äta pannkaka å sen ut å köra sprinter med filip;) Å nu sitter jag med fysik boken framför datan men orkar inte att plugga;)

Sen märkte jag nu i skolan att något cp har hänt med min mobil/mobiler, jag kan inte smsa någon eller kolla hur många sms jag har kvar, men jag kan ringa å ta emot sms... :S redigt skumt... tror det måste vara med mitt simkort, hade lite över 4000st sms kvar igår när jag kollade:s hoppas det löser sig snart i alla fall;)

Men nu ska jag nog försöka plugga i 10 min innan jag ska sova hej då! ;)

2 kommentarer:

  1. Kul kul fredrik men de där me mobilerna, testat att starta om dom, blev sammadant för mig ;)

    SvaraRadera
  2. japp... men får ta och köpa ny mobil å sånt istället;)

    SvaraRadera