StoryOfFeddPower

måndag 7 mars 2011

back on track!

eller nästan;) går inte att cykla på banan ännu men jag är typ helt frisk nu! Körde min första riktiga tränings dag nu idag, blev ett långt pass på gymmet och ett sprint pass nu på kvällen. Körde lite egna sprinter jag har kommit på själv, eller jag har tagit lite ifrån massa olika sprinter å kört ihop dem i ett pass för att få lite nytt att köra;)

Hade engelska redovisning nu idag. Haha gick väll inte så jätte bra... men hade inte förväntat mig att det skulle gå jätte bra, kom liksom på igår att jag inte hade kommit på vad jag skulle redovisa om osv;)
Skulle haft Kemi prov imorgon, som egentligen vi skulle haft i torsdags förra veckan. Men nu blev det flyttat till onsdag nästa vecka... fattar inte hur svårt det kan för lärare att bara bestämma ett datum då vi ska ha prov och sen ha det den dagen å inte flytta det en massa gånger...

Men nu ska jag plugga lite Fysik, har fysik prov på torsdag den här veckan om de nu inte flyttar det också haha! ;) ha det

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar