StoryOfFeddPower

torsdag 24 mars 2011

trails imon!

yoo!

Imon blir det trails efter skolan med filip pojken och kanske några fler. Ska ta med mig en kamera upp och förhoppningsvis filmar vi lite;) kommer bli najs å vädret ser ut att bli najs med!

Idag har jag varit på banan å kört, körde utan spd idag med, det är faktiskt riktigt skönt och najs, man får liksom kämpa mera än med spd och man får en annan känsla;) lite synd bara att det ska hålla på att blåsa så mycket. Men det ser ut som att vinden ska börja avta i morgon så det blåser nog inte lika mycket nästa gång det blir banan;)
Hade förövrigt Naturkunskaps prov idag. Gick faktiskt bra kändes som att jag kunde allting och så! ;)

Sen måste jag få tag på någon öronläkare som kan kolla mina öron.... det håller på och piper och tjuter i dem hela tiden riktigt riktigt jobbigt att koncentrera sig med ett ljud i örat hela tiden.... menmen hår hoppas bara att det går över någon gång! ;)

men nu blir det lite kvällsmat;) ha det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar