StoryOfFeddPower

fredag 25 mars 2011

fredag!

Yoo! sitter här hemma och gör inget... eller jag lyssnar på musik och väntar på att mamma ska göra klart våfflorna som hon håller på med;) det är ju trots allt våffeldagen idag;)

Funderar på att gå ut till förrådet och fixa lite med cyklarna, 26" behöver fixas till rejält;) har inte gjort något stor med den sen förra våren så det är väll tid för det nu igen;) sen ska jag nog även byta däck å sånt på min gamla lvghojj.

Var för övrigt på bio idag med skolan, såg Hämnden. Var faktiskt bra;)
Sen har jag och filip pojken varit uppe på dirten å cyklat lite och byggt om lite ;) sa att jag skulle filma igår men det blev inget av det idag.... glömde liksom av det kom på det när jag hade kommit hem och plocka upp väskan;) haha

jaja nu ska jag fixa cyklar hej då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar