StoryOfFeddPower

söndag 16 januari 2011

söndag!

yoo!
har inte gjort så jätte mycket idag. Men jag har tränat som jag sa att jag skulle göra igår;) körde 2 timmar på gymmet, körde ben och armar;) Har börjat bli riktigt skillad på att göra knäböj på swissboll utan att hålla i sig;) Jonas jag tar dig snart tror jag haha;)

Sen har det inte hänt så mycket mera idag, har typ pluggat suttit vid datan å hackat is på parkeringen;)

Är bara tre dagar kvar tills jag flyger ner till Spanien å tränar en veckan, det ska bli riktigt najs å skönt att komma ifrån det sjukt tråkiga väder som är i sverige nu. Det snöar 2 dm sen börjar det regna å sen snöar det 2dm till och sen regnar det igen..... men men bara att bita ihop det är ju bara typ 2 månader tills mars ;) å det är ju första vårmånaden och då ska snön vara borta;) haha i bästa fall ;)

ha det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar