StoryOfFeddPower

lördag 15 januari 2011

15 januari;)

yooyoo!
Bara 4dagar kvar till Spanien nu;) ganska najs faktiskt men ändå inte... kommer få vara ifrån min älskling Victoria(L) i en hel vecka, och hon som precis kom hem ifrån Egypten....
Men Men;) en vecka går fort hoppas jag;)

Vad som här hänt sen igår är väll att jag och Victoria sov hos mig i natt å att vi kolla på film igår, 17 again, filmen är ganska gammal jag vet, men den var bra/rolig;) jag skratta i alla fall haha;)
Sen har det inte hänt så mycket mer sen igår, det kom 1dm snö under natten men nu regnar det mycket vilket som e bra;)
Har inte tränat på två dagar nu, har väldigt dåligt samvete, men jag har inte orkat träna idag eller igår, men imon kör jag på igen, blir hårt på gymmet ;)

Ska nog kila mot sängen nu så jag är utvilad tills morgondagens träning ha det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar