StoryOfFeddPower

tisdag 11 januari 2011

skola igen

Som ni hör så började skolan idag igen... Det är alltid lika jobbigt att börja efter jullovet, det är lite för kort eller så är det för att de tär lite för långt så man vänjer sig vid att vara ledig... hmm? dagens fundering.... Satt och klurade på det på en av matte lektionerna idag och kom fram till att jullovet är alldeles kort;)

Jaja nog om skolan nu;)
Missad för övrigt att blogga igår, dåligt av mig jag vet:/ Men hade för mycket att göra, var på gymmet på morgonen med mamma, sen bar det av hemåt för mellan mål å lunch sen ett pass på trainern sen laga lunch igen till mig och Marcus (min jobbiga store bror som inte kan laga mat ännu;) ) Efter den andra lunchen så packa jag lite och tog sedan buss till kba sta och sen vidare hem till min sötnos Victoria!(L)

Sen idag har som sagt varit i skolan, fick tillbaka två matte prov, ett på funktioner (ett fel bara....) och sen det nationella som jag fick VG på så VG i matte A nu ;)
Sen hem äta träna lite styrka hemma i 50min och sen ett trainer pass på 80min;) har kommit på ett trix nu för att man ska orka cykla längre än 60 min utan att dö av uttråkighet;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar