StoryOfFeddPower

onsdag 12 januari 2011

1 vecka!

tja !
skola idag igen... herre gud hur ska jag klara av den här skolan i 2 och halvt år till.... haha;)
men nu är det bara en vecka kvar tills jag sitter på planet till Spanien med några från teamet för att träna en vecka;) riktigt najs!
Håller på förövrigt med att plugga massa kemi, har del kurs prov nästa onsdag med innan jag åker;)

Annars idag så var jag som sagt i skolan, gjorde inte allt för mycket, matte, svenska och slapp datalektion sen väntade Victoria på mig i skolan så gick vi bort till gymmet å körde överkropps passet. Efteråt satt vi och plugga tills jag skulle iväg å träna med bmxen och Victoria med MCK;)

Sen har inte så mycket mer hänt idag;) ska till sjukgymnasten imon på morgonen kom jag precis på, sista gången jag är där med min axel nu så den ska vara så bra som vanligt nästan nu:P

Men nu ska jag kila till sängs, ha det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar