StoryOfFeddPower

tisdag 28 december 2010

4 månader!

Yes! då var det bara att skriva idag med;)

Idag är det ju den 28 december, vilket är min och Victorias 4 månads dag!<3 Helt sjukt hur fort tiden går med dig älskling! <3 Jag hoppas att du har det bra nere i Egypten när du läser det här:)<3

Jag började dagen med frukost, gröt, skinkmacka, två ägg och jucie;) sen vidare till gymmet med med mina käre mor, sjukt jobbigt pass.... Efter gymmet drog jag hem, käka lite halv lunch, middagen sen igår;)
Därefter en stund vid datan å tv sen drog jag upp till dirten å började skotta fram höger linen, blir nog så att jag och fabio dra upp dit imon och cyklar ;)
Sen har det inte hänt så mycket mer förutom att jag körde ett pass på trainern precis nu och nu sitter jag å lyssnar på pappas gamla Simple Minds skivor! ;)

Nu ska ag fortsätta med att lyssna så ha det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar