StoryOfFeddPower

måndag 27 december 2010

27

yoo!

Skrev ju igår att jag skulle ta tag i bloggen nu! Så nu blir det att skriva varje dag som jag har tillgång till Internet;)

Var med Fabio i lördags å kolla på lite cykel filmer vi har gjort under åren och en hel del andra filmer och kom fram till att vi ska satsa på att göra några riktigt seriösa filmer under nästa år;) får bara hoppas på att snön smälter snart så man kan börja cykla ute igen;)

Idag var jag på gymmet i morse, möte 15stycken vildsvin på vägen med... en mysig lite känsla;) eller inte haha, mamma körde på ett vildsvin förra vintern inget som hon ville göra om igen;) Gymmet kändes helt okej, lite seg på morgonen när jag började, men det e därför man har energidryck och grym musik med sig;) träningen blir mycket lättare då när man e själv :P
När jag kom hem så åt jag å gick å la mig igen och sov 4 timmar... lite trött kan man säga..... Nu har jag mest bara suttit vid datan å lyssnat på musik å kommit fram till att Simple Minds Spelar den 2 april i Fredrikshavn kanske värt att åka över ditt den helgen å träna samtidigt och kola på dem på kvällen ;)

Har ett tränings pass kvar idag, kondition på trainern grymt tråkigt men med bra musik blir det kul ;) eller haha inte kul men mindre långtråkigt;)

Jaja nu ska jag sluta skriva för jag orkar inte mer... ha det! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar