StoryOfFeddPower

onsdag 12 maj 2010

12 maj

tjatja!

Är här hemma och packar till Norge Och succè cup som börjar imon och håller på till lördag eftermiddag/kväll. Cupen är på fyra deltävlingar: två imonRådes bmx bana, en på aremarks bmx bana på fredag och som avslutning en på Gressviks bmx bana på lördag. ser ut som att det kan bli en schyst helg med massa racing och träning på fredagen;) Vädret kanske inte blir det bästa men det ska nog inte regna alla dagar i alla fall! (hoppas jag !!!)

Dagen har bjudit på: Del prov B i Fysiken på morgonen och fick därför ingen sovmorgon den här dagen häller... Sen SO i en timme och 45 min, lunch, sen håltimme (hade ingen elevensval matte så det var najs), sen mentorstid sen sluta jag :P Blev gymm med Victoria sen :p

Är här hemma nu och packar som sagt och lyssnar på lite schyst musik. Fabian har nog hittat den goaste låten nu för i vår! Länkar till den här nedan:P

nu ska jag fortsätta att packa! skriver ett litet samma drag ifrån helgen när jag kommer hem på söndag
Ha det!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar