StoryOfFeddPower

lördag 24 april 2010

24 april

tjaoo!!!

Varit en najs dag idag! började med att vakna runt klockan 8.00 satte mig då vid datan å kollade på suppercross sammandrag från 2008 (fick en dvd av mattis igår). Sen lite efter 10.00 åkte jag och pappa upp till farmor och farfar i Lerum. fikade lite med min farbror, kusin emeli, farmor, farfar och pappa. sen efter det runt 12.00 tiden tog jag cykeln och rullade ner till Lerums banan å cyklade i en timme, Gillar den banan grymt mycket (Y)
Sen for jag och farfar till floda och hämtade de sista delarna till min cykel. sen körde farfar hem mig till särö. byggde ihop lite av cykeln, ska bara byta styrlager och drev imon om jag orkar eller så blir det i veckan;)

Sen nu ikväll har jag och mattis forsatt vårt byggande av hans bana hemma hos honom, börjar blir rikigt fet nu, har till och med bygget ett prosection hopp byggt upp kurvor ska forsätta imon får sen kanske blir något film klipp där ifrån om vi orkar med ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar