StoryOfFeddPower

onsdag 21 april 2010

21 april

tja!!

nu var det längesen jag skrev något igen. men den här gången har jag haft mycket att skriva hela tiden men jag har inte kommit in på bloggen hade lyckas glömma bort lösen ordet å lite sånt... höhö.. jaja men nu har jag tagit ett nytt lösenord :D

i lördags var jag i norge och tävlade slutade 8:a i 16+ plus finalen efter att ha ramlat i första kurvan. låg tredje/ fjärde man in i första kurvan men gick för lågt och tappa greppet på bakdäcket så jag gled runt... Filip kom förresten två i samma klass och vann 300 norska ;) grattis till han ;)

söndags så var några norrmän nere på kungasbackas banan och testade den, var skoj:P

Annars så glider dagarna för med fint flyt(Y) det blir varmare och varmare och sen blir det ljusare senare så man kan cykla längre på kvällarna och det gillar vi ;)

men nu ska jag nog kila ut och cykla hemma hos samuelsson ;) ha det!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar