StoryOfFeddPower

måndag 9 mars 2015

Kom hem till lägenheten i natt runt kl 02. Go sovmorgon imorse. Hade ingen tanke på att jag fyllde år idag när jag vakna utan kom på det när jag kollade ipaden å såg alla grattis haha ;) frukost å vidare till gymmet, sen ett snabbt besök på banan, vidare till skolgymmet för utvärdering av träningen induvielt och för gruppen. Avslutade dagen med födelsedagsmiddag på Buffalo grill. Skoj att man har börjat lära känna ägarna och personalen så bra där nu haha ;) 

Ja helgen var en besvikelse för mig resultatmässigt. Sen var banan en total katastrof! Har aldrig cyklat på en bana som varit så mjuk! Massor av krascher pga mjukheten. Var bara att glömma tanken på att hoppa å wheela! Var bara att trampa å pumpa runt banan. Jag hade bättre starter den här helgen än förra. Bättre med i racen, uppe i toppen i flera men med oflyt och små missar gjorde att jag gjorde bort mig vid flera tillfällen... Gick inte vidare ifrån kvalet någon dag tyvärr men hade lika med kunnat varit ända framme i kvarten båda dagarna. Lördagen 6, 5, 5 å femma i heatet. Ett poäng ifrån att gå vidare. Söndagen 5, 5, 5 å ett poäng ifrån att gå vidare igen. Är bara att jobba vidare efter en sånhär helg för att bli starkare och säkrare å bättre! Tur att jag har en grym tränare som vet vad som behövs göras för att lyckas ;) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar