StoryOfFeddPower

torsdag 12 mars 2015

Ännu en skön dag, sol å sol å inte ett moln i sikte på hela dagen ;) vila på förmiddagen, så passade på att ta sovmorgon och ta en tur längs floden å sätta mig på en bänk och lyssna på musik å bara njuta av  solen ;) Blev sen uppplockad av Guilhem för att åka bort till banan å cykla lite innan träningen samt fixa lite på banan. Träningen var kanon, rolig å jobbig. Mycket starter och fighter ute på banan. Jag var i backen två gånger i andra kurvan haha. Inga skador som tur och jag körde ner samma kille efteråt i samma kurva ;) låter kanske inte så kul att man kör net någon men killarna här nere är galna å då händer det sånt å det passar mig helt perfekt ;) Efter träningen så firade vi min födelsedag samt en annan kille som fyllde år igår, genom att dricka lite öl å snacka skit i klubbstugan. Skön dag och imon är det min sista vardag här nere tyvärr å sen på måndag bär det av hemåt igen :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar