StoryOfFeddPower

tisdag 17 februari 2015

Bad news! Fick Ju ont i vänster handen förra lördag då jag ramla. Trodde detta skulle ha gått över då det gjorde mindre å mindre ont varje för varje dag under förra veckan. Med en hel helgs vila så var jag säker på att jag skulle kunna köra helt utan smärta i denna veckan. Men nej, fick sjukt ont i handen igår på gymmet, kunde inte ens lyfta stången i bänkpressen och hade inte en möjlighet att köra på banan. Så besökte läkaren igår kväll för att se om han kunde hitta något. Inget brutet vad han kunde se som tur var. Han lindade upp handen å fick piller å salva. Skall tillbaka på röntgen om tre dagar om det inte blir bättre. Idag så prövade jag cykla då det kändes lite bättre när jag tagit piller å lagt på salva men fick se mig besegrad efter några varv å försök till starter. Har vilat resten av dagen å hoppas att det känns bättre tills imon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar