StoryOfFeddPower

onsdag 12 mars 2014

Dagens inlägg tillängnar jag min älskade flickvänn Victoria som fyller 20 idag! I går hann jag inte skriva got dagen bara flög iväg mycket träning å lite fritid ;)
Idag så åkte jag och tre till cyklister ifrån klubben till Aix i södra Frankrike till franska landslagets träningsanläggning, med andra ord en SX bana. Åkte ner runt lunch å tränade med Sylvian andre, Simon duche och Quentin Clarion. Var en riktigt schysst bana. Var bara första sträckan som är i full bredd sen blir banan samt kurvorna mindre men hoppen är fortfarande lika stora som en riktigt SX bana. Hoppade allt direkt. Sen låg mest fokus av träningen på starterna. Började illa men blev mycket bättre med tiden och på slutet var jag med de andra cyklisterna, så en bra och positiv utveckling! Gillade PRO section här, första hoppet var som ett vanligt PRO hopp men andra var en riktigt fet Step-up. Man fick verkligen jobba för att få över cykeln och sita hoppet var en mindre Step-up. Så skoj med lite olika PRO sections ;) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar