StoryOfFeddPower

söndag 23 februari 2014

Vilodag idag.... Den värsta dagen i veckan... Var riktigt härligt väder idag så tog en jätte lång rundtur på cykel runt om i stan och landsbygden. Hade med mig mobilen å tog lite kort får dock inte över skiten till ipaden ;)
För övrigt så har jag varit här nere i en vecka nu och jag trivs verkligen jätte bra här! Alla cyklister är schyssta och det är gostämmning i gänget;) det roliga är att varje gång man är här så lär man känna någon ny. Men blir dock mest att jag umgås med de som kan mer engelska, då jag inte förstår någon franska alls haha ;)
På lördag nästa vecka så har de en lite mindre tävling här som jag förhoppningsvis kan vara med på. Min cykling på banan är helt okej är dock i starterna som smärtan är outhärdlig. Så får se hur träningen går i veckan och bestämma sig ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar