StoryOfFeddPower

lördag 23 mars 2013

fin fin dag!

Yoo!

Största provet hittills i mitt liv är gjort! hur skönt somhelst. Det roliga var att brandlarmet gick efter 1 timme också, så det var bara att gå ut i t-shirt å vänta på att få gå in och fortsätta igen..... Men det kändes som att provet gick bra i alla fall så får hoppas på det när jag får tillbaka det också!
Var riktigt trött igår. Var på gymmet efter skolan med Victoria. Första gången jag kunde köra knäböj ordentligt på tre veckor så var skönt! har lagom träningsverk nu idag.....
Jag och victoria träffade även min mamma igår på kungsmässan, var och åt på buffén där. De kan inte ha gått särskilt mycket plus på den tiden vi var där!
Sov hemma hos Victoria inatt. Skönt att få vara med min sötnos efter allt plugg i veckan! <3 p="">Nu idag så var vi först på banan innan jag skulle iväg och jobba kl 10 fram till kl 15. Ganska mycket folk där idag faktiskt, så ett tecken på att våren är på g!
Nu på kvällen så har jag kört intervaller, tvättat cyklar och ätit en saftig köttbit på 650gram! som min bror gjorde så fint åt mig i hans grillpanna! Har förövrigt varit väldigt skönt väder idag, någon plusgrad på dagen å sol sol sol och lite vind!

Nä nu skall jag snart sova så jag orkar med morgondagens jobb! Gäller ju att vara på topp varje dag!!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar