StoryOfFeddPower

onsdag 16 maj 2012

Yoo!

Har varit en liten skön dag idag, började med att jag glömde mina nycklar i mina bmx shorts hemma hos victoria på morgonen, fick lite lätt panik när jag insåg det i skolan när jag inte kom in i skåpet. Så fick sitta bredvid folk i skolan å jobba med dem istället...

Som tur var så var victoria så underbar och inte hade någon skola idag så hon kom och gav mig nyckeln när jag sluttat så jag kunde ta med mig skolböckerna hem;) Sen drog vi till banan och körde där ett tag! Pissregna i början men blev sol på slutet, ganska sweet;)

Imorgon så är det fullvarv som gäller med pappa på morgonen på banan, sen blir det att åka hem å packa, skall iväg med min bror och farbror till kärringön och äta på krogen där och sen sova i min farbrors båt för att sen åka hem;) kommer bli en ganska najs morgon dag och övermorgon dag;) men skall dra mig till sängs nu ha det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar