StoryOfFeddPower

måndag 21 maj 2012

Yoo!

Har haft en ganska bra dag idag, dock så har min goa bränna satt lite ribba på vad som går att göra och ej.... bära väska över axlarna är inte det skönaste;) haha, men blev skola idag å lite stress arbete under dagen men blev klar med några arbeten, så det känns bra och vi fick flyttat fram två prov också så det känns lite bättre med tid nu :P
Har varit sjukt varmt idag med, visade 31 grader i skuggan hemma hos mig när jag kom hem, möte även Linnea och Filip i badhusparken i kba, de var bal idag så de blev fotade där också mycket stiliga var de också:P

Men nu ikväll så var jag och pappa nere på banan och körde, riktigt bra träning och väder idag;) körde fullvarv och gjorde tre riktigt bra, slog mitt PB idag riktigt nöjd med det och så! tog även en lvg tur hem ifrån banan å det var underbart också! så en helt okej träningsdag !!! ;)

Är ledig imon så får se vad som händer då men update här kommer det i alla fall ;) skall nog sova nu ha det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar