StoryOfFeddPower

fredag 11 maj 2012

Tja!

Dagen till ära har bjudit på en slapp dag i skolan. Började med design i morse där jag nästan blev klar med min grupps lampa, inte så jätte välgjord men designen är sjukt cool tycker jag då, har designat den själv så haha ;) Sen blev det konstruktion, fortsatte med att räkna på min carport, kommer senare göra en 3D ritning som jag lägger ut här när den är klar ;) 

Sen blev det lunch och sen slutade jag, åkte bort till banan å körde lite Pro och lekte runt bara. Sen hem och packa, tvätta cykel med;) Pappa var även och hämtade nya benskydd till mig idag som jag väntat ett tag nu ;)( Tack Kära Fabian;) ) har även varit ute och kört lite med pappas bil idag när jag inte hade något att göra;) 

Fick bli en bild på hur jag kommer att se ut under säsongen idag, Vill även passa på att tacka alla mina sponsorer (de finns länkade vid sidan av detta) nä nu skall jag sova skall ju till norge imon ha det! ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar