StoryOfFeddPower

lördag 28 april 2012

Yoo!

SM och svenskcupen idag! har ju kört bättre i mitt liv men det räckte till en final plats, och hade lite tur med att folk ramlade framför, runt mig och jag lyckades komma lindrigt undan och komma i mål som trea. Kom då 2a i SM i Elti Men klassen och bästa placerade junior för dagen och kan då säga att jag  blev Svensk junior mästare i år, lite smått små najs! men imon är det ny dag och nya race å en ny tävling så nu har jag käkat god middag och badat och badat bastu å slappat på rummet sitter just nu i hotell baren med pappa och mor och väntar tills att få gå och sova;)

Skall ta mig till final imon också och göra så bra ifrån mig igen och sedan bliv upp hämtad av teamet efter tävlingen för att sen åka vidare till Lumbers i norra Frankrike för SX träning i 2 dagar;)

Skall vara lite social nuu med mor och far ha det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar