StoryOfFeddPower

lördag 7 april 2012

Yoo!

Är pist och arg idag efter en mindre lyckad tävling idag.... gick inte vidare ifrån kvalet, körde dock så bra jag kunde och det såg lovande ut enligt de andra som är med här nere, hade även 5 stycken riktigt bra cyklister i heatet med, men kan ju inte skylla på det, om jag skall vara med och slåss om de viktiga platserna och sånt så måste jag ju köra mig dit upp själv inte skylla på massa saker, men har lite små saker som jag skall förbättra tills imon och sen en utvilade ben! ;) Blev inte någon pro på andra sträckan idag pga vind vilket sög eftersom pro sections är något jag gillar och något som jag tjänar på ;)

Skrev ju inget här igår men hade fullt upp, hade som sagt träning på banan och den gick bra till att börja med fick hoppat pro section på andra och tredje sträckan, och det kändes riktigt bra hade med mig fart och fick ner höjden bra också;) hann köra sammanlagt fyra varv innan jag skulle köra ihop med en belgare och kvadda hela högersidans ekring på framhjulet 13 ekrar och nipplar gick totalt av så kunde inte köra vidare på det så fick springa runt och leta efter någon som sålde hjul eller hade rätt ekrar och nipplar som kunde fixa det åt mig å det tog en liten stund men fick tag i en till slut;) Så fick tillbaka det nu imorse och det blev riktigt bra;)

men nu skall jag plugga körkortsteori har provet nu på fredag nästa vecka... ;) ha det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar